Posty tylko od jednej osoby:

niedziela, 26 października 2014

Blogger, nienawidzę cię!

Hejo.
Chyba już zauważyliście małą zmianę na blogu- zakładki z nazwami twórców. To jest eksperymentalne.
Ale też z tym było zabawy, żeby przydzielić te posty do zakładek- wciąż się wkurzałam.
Wszystko teraz jest spoko, czyste i klarowne, więc nie ma rage'u.

Przy okazji poczytałam troszq starych wpisów... Znów.
I przypomniało mi się jak trollowałam na fotce.
Teraz znów powróciłam i zastałam taki stan:

Zabawne, nieprawdaż?

No i popisałam "normalnie" z paroma osobami, które wydały się spoko. Ale jak zaczną zdradzać się objawami: "zaproś, wykorzystaj, porzuć" używam chwytu chipsowego.

Oh, bardzo chciałam się pochwalić. Moimi nowymi zdobyczami. Otóż, oto moje nowe "combobursty" (obrazki, które się wyświetlają po zdobyciu "combo" w osu!):

Od początku:
Skrillex, Ene, Jakaś gościówa (była razem z skórką od WWW), Celestia z DR, Pływaczka z DR (tak, nie pamiętam jej imienia...), Shintarełe, Togami, KIRIGIRI-SAN, Kurosz (a raczej tak wygląda), Konosz (a raczej tak wygląda), Naegi, Ayano i znów jakaś gościówa ze skórki WWW.

Jestem najbardziej dumna z 4, 7 i 8. Bo tag.

Dobra, koniec tego. Lecę się cieszyć nowymi obrazkami (chociaż myślę usunąć 2 i ostatni)...

Narka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz